„Традицията трябва да се спазва“, чували сме го много пъти и важи в пълна сила за любимите на всички ни „рецепти за сладки и соленки на баба“ във верига магазини „Сладкарска къща АБИ“. Формулата за успешен търговски обект обаче е друга по отношение на интериорният дизайн, рекламното оформление на фасадата и печатните рекламни материали като меню бордове, етикети, баджове за персонала и др. Когато 10 години по-късно, любимият бранд на веригата магазини заложи на изцяло нова актуална и атрактивна визуална концепция, освен че чисто имиджово печели предимство пред конкурентите си, печели симпатиите на своите редовни клиенти с този комплимент към тях, но печели и много нови клиенти, което респективно се отразява на, цитираме клиента: „осезаемо завишаване в оборота на всеки от обектите на веригата – щандове и магазини“.