Ако имате познат собственик на заведение с усет и отношение към качествената храна и гурме културата, с уникално меню в ресторанта, което актуализира всеки месец, с красиво подредени до последният детайл чинии, с високо ниво на обслужване и уютен интериор? И ако ДА, и само ако Ви е достатъчно близък, то приятелски го подсетете, че пропуска „черешката“ от рецептата за успех на бизнеса си – опаковката. Кажете му, че пропуска силата от въздействието на фасадата! И ако ви попита: „Защо?“, то единственият и верен отговор е, че тя е визитната му картичка. Външният дизайн на търговският обект е първото нещо, което привлича случайните минувачи да влязат, защото той олицетворява вълшебствата излизащи от кухнята, високият стандарт на обслужване и приятната атмосфера в интериора. Стиловото и рекламно оформлението на фасадата е „щипката сол в ястието“! Тя е тази изключително важна „подправка“ от имиджа на ресторанта, която привлича не само нови клиенти, но го индивидуализира и го прави разпознаваем. А кога визуалната концепция на една фасада „работи“?, когато кулинарни фенове слушали мнооого за легендарната слава на заведението го търсят по препоръка и стигайки до адреса без съмнение казват: „А, ето го, ето го!!! Това е!, паркирай бързо, слизаме….“